Facilitarea tranziției de la sistemul de educație contabil către piața forței de muncă prin intermediul programelor de internship
Expertiza și auditul afacerilor
Articolul de față își propune să prezinte un studiu privind percepția studenților Facultății de Studii Economice a Universității „Aurel Vlaicu” din Arad, dar și a profesioniștilor contabili din cadrul Filialei CECCAR Arad cu privire la programele de internship. Aceste programe reprezintă o bază pentru dobândirea de noi cunoștințe și abilități, obținerea experienței profesionale și, în același timp, facilitarea tranziției de la sistemul de învățământ către o piață activă a forței de muncă.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național