Cuvinte cheie » mastercard

Sondaj: Nouă din zece persoane se pregătesc să cheltuiască la fel sau mai mult pe experiențe în 2024, față de 2023

Sondaj: Nouă din zece persoane se pregătesc să cheltuiască la fel sau mai mult pe experiențe în 2024, față de 2023

Roza vânturilor

Nouă din zece persoane se pregătesc să cheltuiască la fel sau mai mult pe experiențe în 2024 față de 2023, arată un sondaj Mastercard realizat pe un eșantion de peste 16.000 de consumatori, relatează Agerpres. Europa a atras 700 de milioane de turiști în 2023, fiind în fruntea clasamentelor ...

Nr. 13, 3-9 apr. 2024


Mastercard: Unul din patru europeni cumpără online în fiecare săptămână

Conectarea la era digitală

Europenii sunt cumpărători online pasionați, cu cele mai multe achiziții transfrontaliere înregistrate în Austria și Irlanda, iar cele mai puține – în Polonia și România, arată primul studiu Masterindex despre comerțul electronic paneuropean și noile tendințe de plată. În timp ce comerțul online este așteptat să aibă o creștere de 45% între 2015 și 2018, cercetarea Mastercard, efectuată în peste 20 de țări din Spațiul Economic European – EEA (respectiv, de pe întregul continent, și nu numai din UE), sugerează că unul din patru europeni cu acces la Internet a cumpărat produse sau servicii online cel puțin o dată pe săptămână în anul 2016.

Nr. 12, 4-10 aprilie 2017


Studiu Mastercard: Inteligența artificială, realitatea virtuală și dispozitivele portabile captează atenția social media pe plan mondial

Conectarea la era digitală

Cel de-al 5-lea studiu anual Mastercard despre plățile digitale evidențiază interesul tot mai crescut al consumatorilor pentru tehnologiile de ultimă oră în domeniul plăților. Analiza relevă că portofelele digitale continuă să fie în topul discuțiilor despre plăți într-un ritm copleșitor (75%), în timp ce subiectele legate de realitatea virtuală contribuie cel mai mult la un sentiment pozitiv (92%), deoarece consumatorii își imaginează că vor putea finaliza în viitor tranzacții cu o simplă încuviințare din cap.

Nr. 8, 7-13 martie 2017


Taxele și impozitele se pot plăti și online pe www.ghiseul.ro

Direct de la sursă

Persoanele fizice își pot plăti obligațiile fiscale și prin intermediul www.ghiseul.ro. Prin înrolarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) în Ghiseul.ro, contribuabilii persoane fizice pot efectua online plata taxelor și impozitelor pe care le datorează către ANAF, cum ar fi: impozitul pe venituri din salarii sau din folosința bunurilor, impozitul pe venituri din dividende, dobânzi, premii, din valorificarea drepturilor de proprietate intelectuală sau din activități agricole.

Nr. 38-39, 20 dec. 2016 - 16 ian. 2017


Studiu MasterCard: Facilitarea accesului la produse și servicii financiare, unul dintre principalele beneficii ale progresului tehnologic

Dezvoltare personală

Alexandra Rizea

Deficitul de cunoștințe cu privire la administrarea finanțelor personale este unul dintre principalele motive care stau la baza excluziunii financiare, se arată într-un nou studiu MasterCard, derulat la nivel european. Doar jumătate dintre persoanele chestionate din țara noastră consideră că nivelul incluziunii financiare din România este ridicat, pondere similară cu cea consemnată la nivel european.

Nr. 12, 14-20 iunie 2016


Studiu: până în 2020, 38% din totalul plăților realizate la nivel european vor fi digitale

Conectarea la era digitală

Alexandra Rizea

Volumul plăților digitale continuă să crească la nivel global, MasterCard prognozând că, până în 2020, 38% din totalul plăților realizate la scară europeană vor fi digitale. „Schimbarea în comportamentul de consum va fi susținută prin MasterCard Digital Enablement Service (MDES), care transformă orice device în instrument de plată prin tehnologia de tokenizare (securizare a datelor de plată – n.r.) sigură și standardizată”, se arată într-un comunicat al procesatorului de plăți.

Nr. 3, 12-18 aprilie 2016


MasterCard și Kaufland – parteneriat dedicat stimulării utilizării cardului la plata cumpărăturilor

Sub lupa actualității

CECCAR, Radu Ciobanu

MasterCard și Kaufland România au lansat o campanie promoțională cu scopul de a impulsiona utilizarea cardului pentru plata cumpărăturilor în rețeaua de magazine Kaufland din țara noastră. Campania se va desfășura până la 8 mai 2016.

1 ianuarie 1970


Studiu MasterCard: 95% dintre adulții care locuiesc în zonele urbane și folosesc internetul dețin un card bancar

Sub lupa actualității

Alexandra Rizea

Unul din cinci români utilizează cardul pentru plata cumpărăturilor cu valori mai mici de 10 lei, relevă rezultatele unui studiu MasterCard, care a analizat comportamentul de utilizare a cardurilor în țara noastră.

1 ianuarie 1970



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.