Tara Interactive: Magazinele online din România pierd 30% din vânzări în lipsa automatizării proceselor operaționale
Magazinele online din România pierd aproximativ 30% din vânzări în lipsa automatizării proceselor operaționale, potrivit unei analize a Tara Interactive, companie românească de dezvoltare de software, relatează Agerpres. Mai mult, doar aproximativ 5% dintre magazinele online românești apelează ...
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică