Cuvinte cheie » business

Studiu HP: Liderii globali de business și oficialii guvernamentali consideră că tehnologia e esențială pentru crearea de noi oportunități economice

Studiu HP: Liderii globali de business și oficialii guvernamentali consideră că tehnologia e esențială pentru crearea de noi oportunități economice

Conectarea la era digitală

Mare parte dintre liderii de business utilizează în prezent inteligența artificială sau intenționează să o folosească în viitorul apropiat pentru a atinge obiective-cheie de sustenabilitate și impact social, relevă un nou sondaj global realizat de HP. Studiul, realizat în rândul directorilor ...

Nr. 25-26, 27 iun. - 9 iul. 2024


Optimizarea proceselor de contabilitate. Viitorul este deja aici

Optimizarea proceselor de contabilitate. Viitorul este deja aici

Conectarea la era digitală

Avansurile tehnologice sunt cele care setează ritmul evoluției societății, din toate aspectele. Automatizarea este probabil procesul cu cel mai mare impact asupra mediului economic și naște noi provocări și oportunități deopotrivă. Ce înseamnă acest lucru concret pentru contabili? Asta înseamnă ...

Nr. 25-26, 27 iun. - 9 iul. 2024


Indicele Confidex, care determină nivelul de încredere a managerilor în economie, la cea mai ridicată cotă, din ultimii 4 ani

Indicele Confidex, care determină nivelul de încredere a managerilor în economie, la cea mai ridicată cotă, din ultimii 4 ani

Analize și sinteze

Valoarea indicelui Confidex, care determină nivelul de încredere a managerilor români în economie, a atins cea mai mare valoare măsurată în ultimii patru ani, de 52,5, arată cel mai recent studiu Confidex S1 2024. Astfel, pe fondul scăderii inflației, al creșterii PIB-ului și al unui optimism ...

Nr. 20, 22-28 mai 2024


CECCAR Brăila: Întâlnire profesională cu membrii filialei despre importanța indicatorilor nonfinanciari în strategia de business sustenabil

CECCAR Brăila: Întâlnire profesională cu membrii filialei despre importanța indicatorilor nonfinanciari în strategia de business sustenabil

Agenda CECCAR

La 10 mai 2024, CECCAR Brăila a organizat o întâlnire profesională pentru membrii filialei pentru a discuta despre necesitatea adoptării unor practici de afaceri sustenabile și despre îmbunătățirea colaborării dintre membrii CECCAR și instituțiile locale. Discuțiile din cadrul întâlnirii ...

Nr. 19, 15-21 mai 2024


Europa Centrală și de Est devine o zonă tot mai relevantă pentru expansiunea internațională a afacerilor

Europa Centrală și de Est devine o zonă tot mai relevantă pentru expansiunea internațională a afacerilor

Analize și sinteze

Europa Centrală și de Est (CEE) devine o zonă tot mai relevantă pentru expansiunea internațională a afacerilor, având în vedere perspectivele economice favorabile, se arată într-o analiză realizată de iBanFirst, referitoare la provocările companiilor din această regiune, relatează Agerpres. ...

Nr. 19, 15-21 mai 2024


Horváth: 75% din comerțul mondial se face prin canale de vânzări indirecte, dar numai o treime dintre companii le valorifică adecvat

Horváth: 75% din comerțul mondial se face prin canale de vânzări indirecte, dar numai o treime dintre companii le valorifică adecvat

Analize și sinteze

Cel puțin 75% din comerțul mondial se desfășoară prin canale de vânzări indirecte (prin rețele de parteneri) și 80% dintre executivi le consideră importante pentru business-uri. Cu toate acestea, numai o treime dintre companii reușesc să valorifice această oportunitate, arată un studiu ...

Nr. 17-18, 30 apr. - 14 mai 2024


CECCAR Maramureș: Concursul Business Plan, faza regională

CECCAR Maramureș: Concursul Business Plan, faza regională

Agenda CECCAR

Marți, 23 aprilie a.c., a avut loc, la Colegiul Economic „Iulian Pop” din Cluj-Napoca,  ediția a XIII-a a Competiției Business Plan, faza regională, organizată de Inspectoratul Școlar Județean Cluj. Evenimentul a reunit elevi din cele cinci județe din regiunea Nord-Vest care studiază prin ...

Nr. 17-18, 30 apr. - 14 mai 2024


Sondaj: Logistica și costurile de transport, principalele provocări ale magazinelor online românești în comercializarea produselor în afara țării

Sondaj: Logistica și costurile de transport, principalele provocări ale magazinelor online românești în comercializarea produselor în afara țării

Conectarea la era digitală

Logistica și costurile de transport sunt cele mai mari provocări ale magazinelor online românești în comercializarea produselor în afara țării, arată cel mai recent sondaj realizat de Packeta România, platformă digitală globală pentru comerțul online, relatează Agerpres. Astfel, potrivit ...

Nr. 16, 24-29 apr. 2024



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.