Cuvinte cheie » ey

EY: Cererea globală pentru mașini noi va crește până în 2026

EY: Cererea globală pentru mașini noi va crește până în 2026

Lumea în care trăim

Cererea globală pentru mașini noi, inclusiv vehicule electrice (EV), ar putea crește în următorii ani, arată rezultatele unui studiu publicat de compania de consultanță EY, transmite DPA, preluată de Agerpres. Aproximativ 40% dintre respondenți și-au declarat intenția de a achiziționa o ...

Nr. 42, 23-29 oct. 2024


Piața românească de fuziuni și achiziții a crescut cu peste 8% în primele 9 luni ale anului în curs

Piața românească de fuziuni și achiziții a crescut cu peste 8% în primele 9 luni ale anului în curs

Analize și sinteze

Piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a înregistrat 198 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2024, marcând o creștere de 8,2% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut (183 de tranzacții), potrivit unui comunicat al EY, citat de Agerpres. Valoarea estimată a ...

Nr. 40, 9-15 oct. 2024


GfK: Tinerii români cheltuiesc aproape jumătate din venitul lor pe alimente și utilități

GfK: Tinerii români cheltuiesc aproape jumătate din venitul lor pe alimente și utilități

Analize și sinteze

Tinerii români cheltuiesc cea mai mare parte din venitul lor pe alimente (28%), utilități (16%), iar 12% din venit este economisit, relevă prima ediție a sondajului „Young Money Matters” (Banii tinerilor contează) realizat de GfK, relatează Agerpres. „Cu aproape jumătate din tineri câștigând ...

Nr. 39, 2-8 oct. 2024


EY: Intenția de cumpărare a vehiculelor electrice crește ușor, la nivel global, dar scade cererea

EY: Intenția de cumpărare a vehiculelor electrice crește ușor, la nivel global, dar scade cererea

Lumea în care trăim

Cererea globală pentru vehicule electrice a încetinit, pe fondul lipsei infrastructurii de încărcare, context în care 58% dintre consumatori au declarat că intenționează să cumpere o mașină ecologică, conform rezultatelor celei de-a V-a ediții anuale a raportului EY Global Mobility Consumer ...

Nr. 38, 25 sep. - 1 oct. 2024


Studiu EY: Competențele digitale, inteligența artificială, securitatea cibernetică și tehnologiile verzi, abilitățile esențiale pentru următoarea decadă

Studiu EY: Competențele digitale, inteligența artificială, securitatea cibernetică și tehnologiile verzi, abilitățile esențiale pentru următoarea decadă

Analize și sinteze

94% dintre angajați consideră dezvoltarea competențelor și recalificarea ca fiind fundamentale pentru a face față cerințelor actuale ale pieței muncii. Aceasta este una dintre concluziile raportului EY Upskilling Survey Romania 2024, lansat în aceste zile, document care analizează cum își ...

Nr. 38, 25 sep. - 1 oct. 2024


Studiu: Doi din zece tineri români din Generația Z nu investesc

Studiu: Doi din zece tineri români din Generația Z nu investesc

Analize și sinteze

Doi din zece (21%) reprezentanți ai Generației Z din România nu investesc, comparativ cu 38% în rândul respondenților din generațiile mai mature, X sau Boomers (peste 55 ani), arată rezultatele unui studiu privind comportamentul investițional al europenilor, realizat pentru Revolut, relatează ...

Nr. 37, 18-24 sep. 2024


Accesul la finanțări nerambursabile, decisiv pentru 72% dintre investitori în alegerea unei țări pentru a investi

Accesul la finanțări nerambursabile, decisiv pentru 72% dintre investitori în alegerea unei țări pentru a investi

Analize și sinteze

Aproximativ 72% dintre investitori consideră că disponibilitatea finanțărilor nerambursabile este un factor decisiv în alegerea unei țări pentru a investi, rezultă din studiul EY Attractiveness Survey Romania 2024, citat de Agerpres. „Atât disponibilitatea, cât și absorbția fondurilor nerambursabile ...

Nr. 36, 11-17 sep. 2024


Majoritatea companiilor apelează la tehnologii de marketing, inclusiv GenAI, pentru a-și crește productivitatea

Majoritatea companiilor apelează la tehnologii de marketing, inclusiv GenAI, pentru a-și crește productivitatea

Lumea în care trăim

Trei sferturi dintre companii (75%) folosesc tehnologii de marketing, inclusiv inteligența artificială generativă (GenAI), ceea ce duce la creșterea productivității activităților de vânzări și a satisfacției clienților, precum și la scăderea costurilor indirecte de marketing, relevă datele ...

Nr. 36, 11-17 sep. 2024



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.