Cuvinte cheie » management

Asistenta Cont, din Alba Iulia – Premiul special al anului 2016 în Topul local al celor mai bune societăți membre CECCAR, filiala Alba

Cariere. Drumul spre performanță

SC Asistenta Cont SRL din Alba Iulia are ca obiect principal de activitate servicii de contabilitate, audit financiar și consultanță în aceste domenii. Activitatea societății este în continuă dezvoltare, antrenând colaboratori cu experiență în domeniul serviciilor financiar-contabile. Membrii societății au învățat că încrederea și profesionalismul reprezintă un capital important care poate fi păstrat numai prin constanța calității serviciilor prestate.

Nr. 29, 18-24 octombrie 2016


Conferința Viitorul profesiei contabile, organizată de ACCA la București

Agenda CECCAR

The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) organizează la București, la 24 octombrie a.c., o conferință aniversară pe tema viitorului profesiei contabile, eveniment la care Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, în calitate de partener ACCA, va fi reprezentat la cel mai înalt nivel.

Nr. 28, 11-17 octombrie 2016


O investigație care ne interesează pe toți

Eveniment

Alexandra Rizea

La începutul săptămânii precedente a fost lansat oficial Barometrul de Consum Cultural 2015. Preferințe, practici, tendințe. Avem toate temeiurile să considerăm că această lansare a reprezentat un eveniment demn de cel mai larg interes public. Pentru cei care exercită o profesie liberală, îndeosebi pentru experții contabili și contabilii autorizați, orice trimitere la cultură reprezintă o sursă valoroasă de reflecție.

Nr. 27, 4-10 octombrie 2016


Norme metodologice pentru guvernanța corporativă a întreprinderilor publice

Curier legislativ

Guvernul a aprobat miercuri, 28 septembrie, prin hotărâre, Normele metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, se arată într-un comunicat al Executivului. În termen de 50 de zile de la intrarea în vigoare a normelor metodologice, autoritățile publice tutelare urmează să declanșeze procedura de selecție pentru întreprinderile publice pentru care nu au fost aplicate prevederile OUG nr. 109/2011, se mai precizează în comunicatul amintit.

Nr. 27, 4-10 octombrie 2016


A fost înființată Comisia de dialog social privind sistemul național de asistență socială

Curier legislativ

Ministrul Muncii, Familiei, Protecției Sociale și Persoanelor Vârstnice, Dragoș Pîslaru, a aprobat, prin ordin al ministrului, înființarea Comisiei de dialog social privind sistemul național de asistență socială. „Necesitatea asigurării unor servicii de asistență socială de calitate, prin creșterea vizibilității problemelor în domeniu, și cunoașterea nevoilor personalului care asigură serviciile sociale sunt câteva dintre argumentele care au condus la înființarea acestei comisii”, se precizează într-un comunicat al ministerului.

Nr. 24, 13-19 septembrie 2016


Studiu: Managerii cu experiență apreciază că supraîncărcarea informațională, stimulentele inadecvate și birocrația conduc la greșeli în procesul decizional

Lumea în care trăim

Alexandra Rizea

80% dintre respondenții unui studiu derulat în rândul managerilor de top din 16 țări admit că au luat decizii strategice pornind de la informații eronate. Aceasta este una dintre principalele concluzii ale studiului Joining the dots: Decision making for a new era, realizat în rândul top managerilor din organizații mari din 16 țări de Chartered Institute of Management Accountants – CIMA (cea mai importantă și cea mai mare organizație mondială a profesioniștilor în contabilitatea de management) și American Institute of Certified Public Accountants (AICPA).

Nr. 22-23, 30 aug. - 12 sep. 2016


BEREC oferă stagii de practică plătite pentru absolvenți

Direct de la sursă

Oficiul Organismului Autorităților Europene de Reglementare în Domeniul Comunicațiilor Electronice (BEREC) a anunțat lansarea competiției pentru efectuarea unor stagii de practică remunerate cu peste 900 euro pe lună, având o durată inițială de șase luni și derulate la sediul BEREC din Riga, pentru profilurile Resurse Umane (Direcția administrativ-financiară), General (Direcția Management Programe) și Administrativ (Direcția Management Programe), informează Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM).

Nr. 22-23, 30 aug. - 12 sep. 2016


AFIR: Precizări legate de modalitatea de retragere a cererilor și deciziilor de finanțare depuse pentru solicitarea de fonduri nerambursabile acordate prin PNDR 2020

Fonduri europene

Retragerea cererii de finanțare prin PNDR 2020 care a fost depusă online pe portalul oficial al Agenției pentru Finanțarea Investițiilor Rurale – AFIR se poate face la cerere de solicitant, indiferent de stadiul verificărilor procedurale în care se află proiectul, până la momentul semnării contractului de finanțare cu AFIR, informează agenția.

Nr. 22-23, 30 aug. - 12 sep. 2016



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.