Studiu: Veniturile companiilor de pe piața produselor de larg consum din România au crescut cu 26% în perioada 2008-2015
Încasările companiilor de pe piața produselor de larg consum (FMCG) din România au crescut cu 26% în perioada 2008-2015, potrivit studiului „Analiza industriei bunurilor de larg consum cu viteză de circulație mare (FMCG)” realizat de compania internațională de asigurări de credit Coface și firma de consultanță și audit EY, în parteneriat cu Academia de Studii Economice (ASE).
Festivalul Cărților Deschise, o fereastră spre fascinanta lume a cunoașterii
De 1 și 8 Martie „un cântec, un zâmbet, o floare” oferite mamelor, soțiilor, prietenelor, colegelor noastre
Arta Thaliei – de la viață pe scenă și de la scenă la publicul larg
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale