Festivalul Național de Teatru, un brand internațional
Nu încape urmă de îndoială în legătură cu faptul că, în rândurile profesioniștilor contabili, se află mulți iubitori ai teatrului. De aceea, cu siguranță, printre spectatorii la manifestările incluse în Festivalul Național de Teatru în perioada 21-30 octombrie a.c., au luat și vor lua parte și numeroși colegi de breaslă. Cu toate că „trupele de teatru” (este ciudat să se numească „trupe” formațiuni artistice, dar aici regăsim una dintre misiunile fundamentale ale teatrului, și anume spiritul militant în promovarea valorilor perene ale umanității) au avut și au, pe scenele Festivalului, un repertoriu de mare succes și interpretări de excepție – ceea ce merită, din plin, să fie subliniat – însă obiectul acestor note nu îl constituie spectacolele propriu-zise, ci modul în care s-a câștigat și se câștigă statutul de brand internațional.
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice
Noaptea Albă a Filmului Românesc a revenit la București, Cluj-Napoca și Timișoara
Festivalul și concursul „George Enescu”, ediția 2024 – încununare a șase decenii de performanțe muzicale
O expoziție inedită despre măiestrie și fantezie în arhitectura interbelică