Conectarea la era digitală

Investițiile în digitalizare realizate de bănci și companiile fintech au crescut cu până la 30%, în acest an

Investițiile în digitalizare realizate de bănci și companiile fintech au crescut cu până la 30%, în acest an

Conectarea la era digitală

Băncile și companiile fintech au majorat investițiile în digitalizare cu până la 30%, de la începutul acestui an, relevă o analiză publicată de o companie românească, dezvoltatoare de software, relatează Agerpres. „Sectorul bancar din România a devenit, în ultimele nouă luni, unul dintre ...

Nr. 42, 26 oct. - 1 nov. 2022


Studiu: Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar comanda medie a crescut la 215 lei

Studiu: Creșterea din eCommerce s-a temperat, dar comanda medie a crescut la 215 lei

Conectarea la era digitală

Creșterea vânzărilor online din România s-a temperat în trimestrele doi și trei din 2022, dar valoarea medie a comenzilor a crescut, ca urmare a noilor obiceiuri de consum, dar și a inflației, arată un studiu citat de Mediafax. Astfel, dacă în trimestrul 1 din 2022, creșterea anuală a vânzărilor ...

Nr. 42, 26 oct. - 1 nov. 2022


CE a lansat lucrările privind Anul european al competențelor (2023)

CE a lansat lucrările privind Anul european al competențelor (2023)

Conectarea la era digitală

Comisia Europeană (CE) a adoptat propunerea pentru desemnarea anului 2023 drept Anul european al competențelor, informează un comunicat al CE. „Tranziția verde și cea digitală deschid noi oportunități pentru cetățeni și pentru economia UE. Deținerea competențelor relevante le permite ...

Nr. 41, 19-25 oct. 2022


Cristian Pelivan (ARMO): Aproape 45% dintre utilizatorii de Internet din România apelează la comerțul electronic

Cristian Pelivan (ARMO): Aproape 45% dintre utilizatorii de Internet din România apelează la comerțul electronic

Conectarea la era digitală

Afacerile din piața românească de e-commerce au ajuns la 7 miliarde de euro, iar aproape 45% dintre utilizatorii de Internet din România comandă online, a declarat, într-o conferință de specialitate, Cristian Pelivan, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), relatează ...

Nr. 41, 19-25 oct. 2022


DigiSinergy: Aproximativ 70% dintre companiile din România au demarat cel puțin o acțiune de digitalizare

DigiSinergy: Aproximativ 70% dintre companiile din România au demarat cel puțin o acțiune de digitalizare

Conectarea la era digitală

Aproximativ 70% dintre companiile din România au demarat, până în prezent, cel puțin o acțiune de digitalizare a proceselor, potrivit unei companii românești dezvoltatoare de software, citată de Agerpres. „Ne așteptăm ca, în 2023, ritmul de robotizare a companiilor din România să accelereze, ...

Nr. 40, 12-18 oct. 2022


Deloitte: Ponderea angajaților ale căror roluri s-au schimbat în urma implementării soluțiilor de automatizare reprezintă o treime, la nivel global

Deloitte: Ponderea angajaților ale căror roluri s-au schimbat în urma implementării soluțiilor de automatizare reprezintă o treime, la nivel global

Conectarea la era digitală

Ponderea angajaților ale căror roluri s-au schimbat în urma implementării soluțiilor de automatizare continuă să crească și ajunge la 34% la nivel global, față de 23% în 2020, potrivit celei mai recente ediții a raportului Deloitte Automation with Intelligence, efectuat în 34 de țări, ...

Nr. 38, 28 sep. - 4 oct. 2022


Economia digitală a României poate ajunge la o valoare de 52 miliarde de euro, în 2030

Economia digitală a României poate ajunge la o valoare de 52 miliarde de euro, în 2030

Conectarea la era digitală

Economia digitală a României ar putea crește de 3,5 ori, la aproximativ 52 de miliarde de euro în 2030, comparativ cu 14,8 miliarde de euro cât valora anul trecut, relevă raportul „Digital Challengers on the Next Frontier”, realizat de McKinsey & Company, relatează Agerpres. În prezent, ...

Nr. 38, 28 sep. - 4 oct. 2022


90% dintre retailerii europeni estimează că vânzările online de alimente vor deveni profitabile, până în 2030

90% dintre retailerii europeni estimează că vânzările online de alimente vor deveni profitabile, până în 2030

Conectarea la era digitală

Nouă din zece (90%) retaileri și specialiști europeni din domeniul de retail se așteaptă ca vânzările online de produse alimentare să devină profitabile până în 2030, arată datele unui sondaj realizat de compania de consultanță PwC, citate de Agerpres. În același timp, estimările incluse ...

Nr. 38, 28 sep. - 4 oct. 2022



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.