„Stocuri limitate”
Cât de credibilă poate fi o reclamă dacă, luni la rând, avertizează potențialii cumpărători că „stocurile sunt limitate” la produsul mult lăudat? Evident, repetarea, într-o perioadă relativ îndelungată, a pseudo-informației referitoare la „raritatea” unui produs pentru care se face respectiva publicitate nu mai are impactul dorit pe măsură ce timpul se scurge implacabil.
Legătura dintre știință și artă – via învățământ | Aula Magna a Politehnicii, gazdă a spectacolelor de teatru
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistice pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național