Cuvinte cheie » companie

eJobs.ro: Aproape jumătate dintre joburile scoase în piață de la începutul anului aparțin angajatorilor mici și foarte mici

eJobs.ro: Aproape jumătate dintre joburile scoase în piață de la începutul anului aparțin angajatorilor mici și foarte mici

Analize și sinteze

Aproape 7.500 de companii mici și foarte mici, cu cel mult 50 de angajați, au scos în piață mai mult de 50.000 de joburi de la începutul anului și până acum. Raportat la cele 120.000 de joburi postate de toți angajatorii, numărul reprezintă aproape jumătate din pozițiile deschise pentru ...

Nr. 22, 5-11 iun. 2024


Raport PwC: 60% dintre companiile din Europa Centrală și de Est consideră că expunerea la anumite riscuri aduce oportunități de creștere

Raport PwC: 60% dintre companiile din Europa Centrală și de Est consideră că expunerea la anumite riscuri aduce oportunități de creștere

Analize și sinteze

Majoritatea (60%) companiilor din Europa Centrală și de Est (ECE) consideră că anumite riscuri, precum cele asociate cu tranziția la energia verde, schimbările în preferințele consumatorilor sau tehnologia, pot deveni oportunități de creștere. În schimb, modificările cadrului de reglementare ...

Nr. 21, 29 mai - 4 iun. 2024


Studiu: Circa 85% dintre companii cred că ating rezultatul așteptat din investițiile lor în Inteligența Artificială

Studiu: Circa 85% dintre companii cred că ating rezultatul așteptat din investițiile lor în Inteligența Artificială

Conectarea la era digitală

Aproximativ 85% dintre reprezentanții companiilor consideră că organizațiile lor își vor recupera investițiile în IA Generativă pe parcursul anului 2024, indică un raport de specialitate, citat de Agerpres. Astfel, conform cercetării "Accenture Pulse of Change pentru CxO", 38% dintre liderii ...

Nr. 20, 22-28 mai 2024


Sondaj: O treime dintre companiile care apelează la canale de vânzări indirecte valorifică beneficiile acestora

Sondaj: O treime dintre companiile care apelează la canale de vânzări indirecte valorifică beneficiile acestora

Analize și sinteze

Minimum trei sferturi din comerțul mondial (75%) are loc prin canale de vânzări indirecte, însă numai o treime dintre companii le valorifică adecvat, arată un studiu de specialitate, finalizat la nivelul lunii aprilie 2024, relatează Agerpres. Astfel, conform datelor centralizate de Horvath și ...

Nr. 19, 15-21 mai 2024


Studiu EY: 75% dintre companiile globale nu profită de forța de muncă mobilă

Studiu EY: 75% dintre companiile globale nu profită de forța de muncă mobilă

Analize și sinteze

Trei sferturi (75%) dintre companii nu reușesc să profite de o forță de muncă cu adevărat mobilă și agilă, deși aproape două treimi (64%) dintre angajați au declarat că este mai probabil să rămână la angajatorul lor actual după o detașare internațională pe termen lung, arată rezultatele ...

Nr. 19, 15-21 mai 2024


Sondaj: 41% dintre angajați sunt nemulțumiți și foarte nemulțumiți de actualul loc de muncă

Sondaj: 41% dintre angajați sunt nemulțumiți și foarte nemulțumiți de actualul loc de muncă

Direct de la sursă

Aproape 41% dintre angajați sunt nemulțumiți și foarte nemulțumiți de actualul loc de muncă, salariul, relația cu managerul și lipsa recunoașterii profesionale fiind principalele motive de frustrare, conform celui mai recent sondaj realizat de eJobs.ro și Up România, citat de Agerpres. Astfel, ...

Nr. 15, 17-23 apr. 2024


Peste 60% dintre companiile globale au în plan să utilizeze AI în activitate, în următorii trei ani

Peste 60% dintre companiile globale au în plan să utilizeze AI în activitate, în următorii trei ani

Conectarea la era digitală

Aproape două treimi dintre companii (63%) vor să adopte inteligența artificială (AI), în următorii trei ani, iar România urmează trendul global, susțin specialiștii unei asociații din domeniu, citați de Agerpres. "Peste 60% dintre companiile de la nivel global vor să folosească inteligența ...

Nr. 15, 17-23 apr. 2024


Analiza principalilor indicatori financiari aferenți unei companii din industria materialului rulant

Analiza principalilor indicatori financiari aferenți unei companii din industria materialului rulant

Expertiza și auditul afacerilor

CECCAR

Analiza financiară reprezintă un instrument de management complex și complet prin intermediul căruia informația financiară aferentă unei companii este prelucrată și interpretată în scopul valorificării în vederea adoptării celor mai potrivite decizii manageriale. Analiza financiară se bazează pe o serie de indicatori de tip raport sau diferență organizați într-un ansamblu, adesea corelându-se unii cu alții. Fundamentul informațional al analizei financiare este asigurat de bilanțul companiei, care reliefează poziția financiară a acesteia, pe de o parte, și de contul de profit și pierdere, care redă performanța sa financiară, pe de altă parte.

Nr. 27-28, 12-25 iul. 2023



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.