Cuvinte cheie » gfk

GfK: Tinerii români cheltuiesc aproape jumătate din venitul lor pe alimente și utilități

GfK: Tinerii români cheltuiesc aproape jumătate din venitul lor pe alimente și utilități

Analize și sinteze

Tinerii români cheltuiesc cea mai mare parte din venitul lor pe alimente (28%), utilități (16%), iar 12% din venit este economisit, relevă prima ediție a sondajului „Young Money Matters” (Banii tinerilor contează) realizat de GfK, relatează Agerpres. „Cu aproape jumătate din tineri câștigând ...

Nr. 39, 2-8 oct. 2024


Românii au cheltuit cu aproape 7% mai mult pentru bunuri de larg consum, în primul semestru

Românii au cheltuit cu aproape 7% mai mult pentru bunuri de larg consum, în primul semestru

Analize și sinteze

Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut, în România, cu 6,6%, în primul semestru din 2024 față de anul anterior, însă volumele achiziționate de gospodării au stagnat la nivelul primelor șase luni din 2023, arată datele Consumer Panel GfK România, citate de Agerpres. ...

Nr. 35, 4-10 sep. 2024


Studiu: 30% dintre internauții de pe plan internațional citesc cărți „în fiecare zi sau în majoritatea zilelor săptămânii”

Roza vânturilor

30% din totalul internauților de pe plan mondial citesc cărți „în fiecare zi sau în majoritatea zilelor săptămânii”, potrivit unui studiu efectuat anul trecut de compania de cercetări de piață GfK, citat de News.ro. Potrivit rezultatelor studiului, realizat în 17 țări, cei mai dedicați cititori online provin din China (36%), urmată de Marea Britanie și Spania – cu 32% fiecare.

Nr. 11, 28 martie - 3 aprilie 2017


GfK: Hong Kong, America de Nord și Emiratele Arabe, cele mai conectate țări la lumea digitală

Conectarea la era digitală

Alexandra Rizea

Cel mai recent clasament GfK Connected Consumer Index – realizat în 78 de țări din opt regiuni ale lumii –, care oferă comparabilitate rapidă și directă asupra gradului de conectivitate pentru fiecare populație analizată, relevă că Hong Kong și America de Nord (Statele Unite ale Americii, Canada și Mexic) au cei mai conectați consumatori din lume, iar cei din Emiratele Arabe Unite se apropie în ritm accelerat de primul pluton (urcând de pe locul al optulea în 2015 pe al treilea prognozat pentru acest an).

Nr. 8, 17-23 mai 2016


GfK: Afacerile din retail vor crește cu 7% în România, în 2016

Sub lupa actualității

Afacerile din retail vor crește cu 7% în 2016, în România, peste media europeană de 1%, conform unui studiu realizat de o companie de cercetare de piață, informează Agerpres.  Potrivit studiului GfK privind scena de retail la nivel european, consolidarea afacerilor din retail de anul trecut va continua și în acest an.

1 ianuarie 1970


Piața bunurilor de folosință îndelungată s-a majorat cu 15,5% în T2

Sub lupa actualității

Nadia Marinescu

Piața bunurilor de folosință îndelungată din România a crescut, în trimestrul al doilea, cu 15,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, la 529 milioane de euro, se arată într-un studiu al companiei de cercetare de piață GfK. Pe segmentul electrocasnicelor mari, sporul este de aproape 31%, iar pe cel al aparatelor frigorifice de peste 25%.

1 ianuarie 1970


Studiu: Românii au cheltuit anul trecut 2,6 miliarde euro pe bunuri de folosință îndelungată

Sub lupa actualității

Vânzările de bunuri de folosință îndelungată din România au crescut anul trecut cu 9,2% față de 2015, până la 2,55 miliarde euro, după ce ritmul de creștere a încetinit în trimestrul al patrulea la 2,5%, pe fondul scăderilor din sectoarele IT, foto și imprimante, potrivit studiului de piață GfK Temax, publicat astăzi.

1 ianuarie 1970



Site-ul ceccarbusinessmagazine.ro folosește cookie-uri pentru analiza traficului și pentru îmbunătățirea experienței de navigare. Sunt incluse aici și cookie-urile companiilor/serviciilor terțe plasate pe acest site (Google Analytics, Facebook, Twitter, Disqus). Continuând să utilizezi acest website, ești de acord cu stocarea tuturor cookie-urilor pe acest device.