Forța brandului România crește de la A la A plus în clasamentul Brand Finance 2019
Valoarea brandului România scade cu 3%, până la 216 miliarde de dolari, în clasamentul Brand Finance Nation Brands 2019, dar forța acestuia se îmbunătățește de la 59 de puncte, în 2018, la 62,7 puncte din 100, ceea ce duce la o actualizare a ratingului de la A la A plus, informează Agerpres. ...
Festivalul Cărților Deschise, o fereastră spre fascinanta lume a cunoașterii
De 1 și 8 Martie „un cântec, un zâmbet, o floare” oferite mamelor, soțiilor, prietenelor, colegelor noastre
Arta Thaliei – de la viață pe scenă și de la scenă la publicul larg
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale