Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor anul trecut, la 237 de lei, potrivit unei platforme eCommerce
Telex » Știri 13 februarie, 9:50
Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor anul trecut, la 237 de lei, față de 230,8 lei în 2022, cele mai mari volume de comenzi fiind înregistrate de categoriile casă și bucătărie, electronice și, respectiv, grădinărit și outdoor, potrivit datelor centralizate de o platformă de eCommerce. Astfel, potrivit unui comunicat citat de Agerpres, platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că a intermediat comenzi totale în valoare de 745,5 milioane de lei în 2023, în creștere anuală cu 75%.
"Observăm o tendință clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viață, cu o atenție crescută acordată îngrijirii și sănătății, reflectată în creșterea semnificativă a vânzărilor din categoriile electronice, frumusețe și sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovațiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic în schimbare și o înclinare generală spre un stil sănătos și activ de viață. În paralel cu tendințele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online și facem pași constanți, în special, în primă fază, prin integrarea soluțiilor ERP în platforma noastră", se menționează în comunicat.
Valoarea medie a unei comenzi online a crescut ușor, la 237 de lei în 2023, față de 230,8 lei în anul anterior. În același timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depășit 3,14 milioane anul trecut, față de cele 1,84 milioane raportate în 2022.
Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile: casă și bucătărie - 280,9 milioane de lei, electronice - 139,3 milioane de lei, grădinărit și outdoor - 48,9 milioane de lei, artă, pictură, ceramică - 44,9 milioane de lei, sport și aer liber - 42,7 milioane de lei.
Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
La Palatul Bragadiru, manifestări cultural-artistic pentru toate vârstele și profesiile
Festivalul Internațional Meridian, la cotele performanțelor artistice contemporane
Performanțe în conservarea și valorificarea patrimoniului cultural imaterial
Pe „partitura” timpului: 160 de ani de învățământ superior muzical românesc
O nouă „punte” de comunicare publică: digitalizarea patrimoniului național
Teatrul pentru tineri, de la vocația națională la reputația internațională
Premii pentru conservarea și valorificarea „perlelor” patrimoniului cultural național
Toamna cinematografică, o adevărată... primăvară a creației artistice