Vânzările online ale companiilor din UE au atins un nou nivel ridicat în 2023
Numărul 8, 5-11 mar. 2025 » Conectarea la era digitală
Conform datelor raportate în 2024, în Uniunea Europeană 23,8% din companii au efectuat vânzări online în 2023, cu 6,6 puncte procentuale (pp) mai mult decât în 2013 (17,2%), arată datele publicate de Oficiul European pentru Statistică (Eurostat), citate de Agerpres. În rândul statelor membre ale UE, cele mai ridicate ponderi ale firmelor implicate în vânzări online s-au înregistrat în Lituania (42,1%), Irlanda (39,6%) și Danemarca (38,8%), iar cele mai scăzute în Luxemburg (12,2%) România (14,7%) și Bulgaria (15,1%).
În privința mărimii companiilor, 46,5% din afacerile mari din UE (cu 250 de angajați sau mai mult) au efectuat vânzări online în 2023, o creștere de 7,3 puncte procentuale (pp) comparativ cu 2013 (39,2%).
În întreprinderile mijlocii (cu 50 - 249 de angajați), 30,5% au folosit vânzările online în 2023, o creștere de 5,8 pp comparativ cu 2013 (24,8%), iar la firmele mici (cu 10 - 49 de angajați), 21,9% s-au angajat în vânzări online în 2023, o creștere de 6,6 pp comparativ cu 2013 (15,3%).
(Copyright foto: 123RF Stock Photo)
De 1 și 8 Martie „un cântec, un zâmbet, o floare” oferite mamelor, soțiilor, prietenelor, colegelor noastre
Arta Thaliei – de la viață pe scenă și de la scenă la publicul larg
Ziua Brâncuși sub semnul omagierii unei opere inestimabile
Pe întregul cuprins al țării, manifestări prin care toate artele transmit un mesaj comun, autentic umanist
Iași – opt zile de concerte memorabile
Zeița Thalia inspiră formule inovative în arta spectacolului
Ample programe științifice și culturale dedicate marilor personalități ale istoriei naționale
Ziua Culturii Naționale, prilej de celebrare a celor mai de seamă valori din patrimoniul românilor de pretutindeni